Geslaagd solistenconcours - (archief)

Op maandagavond 20 juni konden alle muzikanten van muziekvereniging “Harmonie” Akkrum hun muzikale talent laten horen aan publiek en jury bij het interne solistenconcours. Niet iedereen maakte gebruik van deze kans, maar desondanks werd er prachtige muziek gemaakt door aanstormend talent en ervaren muzikanten. Het grootste deel van de avond werd gevuld met optredens van de Opstappers en bijna alle leerlingen, met of zonder diploma. De eerste prijs in deze categorie werd gewonnen door Anke van der Meer.

Na de pauze kregen de meer ervaren leden de kans nu eindelijk eens de hoofdrol voor zich op te eisen. Ook nu waren de optredens van hoog niveau en met zorg voorbereid. In deze categorie was de eerste prijs voor sax-quintet Romy, Klaske, Jildou, Wiep en Maartje.
De Gabe Witteveen bokaal, de aanmoedigingsprijs voor jeugdig talent, heeft de jury toegekend aan Femke en Jetske, die samen met Robert en Sietske een sax-kwartet vormden.

Vermeldenswaardig is verder nog dat het bestuur een jammerlijke poging gedaan heeft de jury om te kopen voor een bedrag van € 6,15 en dat feestband “De Trutjes” per direct te boeken is voor al uw feesten en partijen.

27804418375_b752e86c49_z
[flickr_set id=’72157667334003943′]