“Harmonie” Akkrum zoekt muzikanten - (archief)

wij zijn op zoek naar jouMuziekvereniging “Harmonie”  Akkrum is een gezellige, actieve en ambitieuze vereniging met 70 leden, die spelen in het Fanfare-orkest, het Mixorkest of het Opstaporkest. Het Fanfare-orkest speelt sinds november 2014 in de 4e divisie.

Geregeld geven we concerten en eens in de twee jaar wordt een groot evenement georganiseerd, zoals het Vrienden-Van-Akkrum-Live concert met o.a. Syb van der Ploeg in 2015 en het concert met de Mastreechter Staar in 2013.
Meer informatie over onze vereniging, de concerten, het beleidsplan, etc. is te vinden op onze website, https://www.harmonieakkrum.nl

Voor het Fanfare-orkest zijn we op zoek naar muzikanten voor de volgende instrumenten:

• Slagwerk
  • Bes-bas
  • Bugel
  • Trompet
  • Trombone
  • Bariton / Euphonium
  • Hoorn

Kom jij bij ons muziek maken? We repeteren op maandagavond van 19.30 – 21.30 uur in de blauwe zaal in sporthal “Utingeradeelhal” in Akkrum.

Vul het formulier in en we nemen contact met je op!