Volop belangstelling voor reünie concert - (archief)

In 2018 is het 110 jaar geleden dat Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum werd opgericht. Daar zal dit jaar dan ook op gepaste wijze aandacht aan geschonken worden en het eerste evenement is een reünie concert op 3 maart a.s. in de Utingeradeelhal in Akkrum. Bij dit concert krijgen de muzikanten van het Fanfare-orkest hulp van maar liefst 22 oud-leden, die in januari en februari zo veel mogelijk mee repeteren.

Het programma zal hoofdzakelijk bestaan uit stukken waar leden en oud-leden goede herinneringen aan hebben. Daarnaast zal een deel van het concert ingevuld worden door The Barnfinds. Deze 2-mansformatie speelt een mix van Hillbilly, 50’s R&R, Bluegrass en Blues, zowel akoestisch als elektrisch. De avond wordt passend afgesloten met een gezellige jubileumborrel met live muziek van Sipke de Boer.