Concerten “Harmonie” Akkrum - (archief)

Zaterdag 9 februari wordt een drukke dag voor Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum. De verschillende orkesten hebben dan optredens van 13:30-14:30 in De Rinkelbom in Heerenveen en om 15:30 in Leppehiem in Akkrum.

In De Rinkelbom in Heerenveen wordt op 9 en 10 februari het Cultuurklank Festival georganiseerd. Tijdens dit festival zijn er gratis workshops, diverse optredens, een muzieklokaal vol instrumenten om uit te proberen, karaoke natuurlijk én er is een foodplaza in het hart van het gebouw. Een weekend vol muziek, dans, kunst en lekker eten dus, met om 13:30 het concert van Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum.

Ook op 9 februari, maar dan om 15:30 in Leppehiem, is de presentatie van Muziekproject voor volwassenen. Een enthousiaste groep muzikale beginners op leeftijd laat dan zien en horen wat zij in 5 lessen geleerd hebben. Een en ander wordt omlijst met een concert van het Fanfare-orkest, waarin ook een rol weggelegd is voor het aanstormend talent.