Een muzikaal 2016! - (archief)

Kerstkaart-Harmonie-Akkrum-2016

2015 was een prachtig jaar voor Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum. Als kersverse 4e-divisionist werden bestaande tradities zoals de optochten bij Palmpasen, Sint Maarten en Sinterklaas en evenementen als de Badeendjesrace vol overgave voortgezet.
Hoogtepunt was natuurlijk het samen met Stichting Akkrum-Nes Centraal georganiseerde Vrienden Van Akkrum Live concert, waar jong en oud van heeft kunnen genieten.

Nog 2 keer zijn we in 2015 zichtbaar in Akkrum en Nes:

• Op 24 december verzorgt Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum de muzikale begeleiding van de kerstnachtdienst in de Terptsjerke in Akkrum. De aanvang van de dienst is 22:30.
  • Op 31 december komen onze leden bij u aan de deur om oliebollen te verkopen. De oliebollen worden gebakken door Echte Bakker Boonstra uit Akkrum en met de opbrengst van deze actie kunnen we ook in 2016 weer onze muzikale bijdrage leveren aan het dorpsleven van Akkrum en Nes.

Langs deze weg wenst Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum iedereen die heeft meegeholpen om 2015 tot een onvergetelijk jaar te maken een zeer Muzikaal 2016 toe!

Er klinkt muziek
Een band
Een fanfare
Een orkest