Make Some Noise junior - (archief)

Vind jij muziek maken leuk? Doe dan mee met het “Make Some Noise” project-orkest van Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum.

Met dit project orkest willen we nou eens een orkest maken met niet alleen maar toeters en drums, maar ook gitaar, piano, viool, accordeon, fluit, of het instrument waar jij nou toevallig helemaal blij van wordt.

Als je tussen de 8 en 18 jaar bent en een muziekinstrument kunt bespelen, dan kun je op zondag 18 februari meespelen met ons project-orkest. Het maakt niet uit welk instrument, alles is welkom. Alles? Ja, alles!

Voorafgaand aan de studiemiddag en concert op 18 februari mag je vanaf 22 januari op maandagavonden van 18:30-19:15 gratis mee-repeteren met ons Mix-orkest.

Enthousiast geworden? Lijkt het je wat? Geef je op voor 23 december met onderstaand formulier.

Geen velden gevonden.