25 april 2020 – Groot concert - (archief)

Zet het maar vast in de agenda: In samenwerking met Stichting Akkrum-Nes Centraal geeft Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum op 25 april 2020 weer een Groot Concert in Akkrum.
Net als voorgaande edities is er weer veel energie gestoken in het bij elkaar krijgen van een spetterende line-up van gast zangers.
Dit jaar zijn het de landelijk optredende artiesten Stanley Burleson en Erica Yong.

foto: Roy Beusker

Stanley is een showman pur sang en bouwde een imposante carrière op met hoofdrollen in musicals als “The Cats”, “Evita”, “Les Misérables”, “Miss Saigon”, “Elisabeth”, “Beauty and the Beast”, “Fosse”, “3 Musketiërs”, “Musicals in Concert” en “From Sammy with Love”. Voor zijn rol in deze laatste musical kreeg hij in 2018 zijn 4e Musical Award.

Erica staat voor Soul music, maar is een allround zangeres. Iedereen kent haar van de tune van “Goede Tijden Slechte Tijden” en ze zong de leaders van “The Winner Is” en “Move Like Michael Jackson”. In 2018 zong zij bij het “Orkest van de Koninklijke luchtmacht”. Samen met de “Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso” verzorgde zij in december 2016 de theatervoorstelling van Stichting Hulphond!

Met deze line-up, het organisatietalent van Stichting ANC, gemotiveerde muzikanten van het Fanfare-orkest van “Harmonie” Akkrum olv Geert-Jan Kroon en de ongeëvenaarde inzet van talloze vrijwilligers belooft dit een onvergetelijk concert te worden.