Repertoire - (archief)

Het repertoire van het fanfareorkest is heel breed. Van koralen en marsen tot ouvertures en hedendaagse – en filmmuziek.

Ieder jaar worden de drie optochten in Akkrum/Nes begeleid met marsmuziek en gelegenheidsmuziek. Tijdens de dodenherdenking op 4 mei worden bij de plechtigheid koralen gespeeld. Tevens wordt de jaarlijkse kerstnachtdienst in de Terptsjerke begeleid door het fanfareorkest.

Het fanfareorkest geeft regelmatig concerten in de buitenlucht of in de Utingeradeelhal waar een thema aan wordt gekoppeld. Tevens is er een goede samenwerking met ANC waardoor er grote concerten georganiseerd kunnen worden waarbij Nederlandse artiesten hun medewerking verlenen.

In 2014 heeft het fanfareorkest, onder leiding van Jos Zegers, sinds jaren weer deelgenomen aan een bondsconcours. Er werd uitgekomen in de introductiedivisie en het advies van de jury luidde als volgt: er waren voldoende kwaliteiten aanwezig om uit te komen in de 4e divisie. In 2019 volgde opnieuw een deelname aan een bondsconcours. Ditmaal onder leiding van Geert Jan Kroon. Er werden 83,92 punten behaald, een mooi resultaat voor in de 4e divisie.