Beleid en info

Beleidsplan

Binnen de vereniging is gekeken naar de toekomst. Het beleidsplan “Samen naar een muzikale toekomst” van muziekvereniging “Harmonie” Akkrum is bedoeld om richting te geven aan de muzikale koers van de vereniging.

Uit dit beleidsplan komt de missie van Muziekvereniging “Harmonie” Akkrum/Nes:

Muziekvereniging “Harmonie” is een muziekvereniging in Akkrum en Nes waar ontspanning, plezier en succes voorop staan. Door onderlinge samenwerking en samenwerking met anderen kan de muziekvereniging goede concerten en andere muzikale bijdragen aan het dorpsleven geven. Hiermee zorgt “Harmonie” voor een sterke ontwikkeling van haar leden en vergroot ze de saamhorigheid binnen Akkrum en Nes.

Het beleidsplan is hier te downloaden:

Infogids

In de infogids staat allerlei huishoudelijke informatie over het dagelijkse reilen en zeilen van de muziekvereniging. De infogids is hier te downloaden: